Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Petr Novotný, IČO: 07712600, Sv. Čecha 123, 405 02, Děčín 17
Provozovna: Kamenická 967/54, 405 02, Děčín 2
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb, Petr Novotný (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen kupující či zákazník).
Provozovatel poskytuje masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a způsobilostí k vykonávaným činnostem.Telefonickým objednáním konkrétního termínu masáže projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
2. Objednávka služeb
- Termín návštěvy
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky. Telefonicky dohodnutý termín se považuje za závaznou objednávku. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas maséra.
- Přeobjednání
Pokud se z vážných důvodů nelze v dohodnutém termínu dostavit, je třeba tuto skutečnost s min. 6 hodinovým předstihem telefonicky oznámit.
- Zrušení objednávky
Pokud se zákazník z vážných důvodů nemůže dostavit na sjednaný termín, je povinen informovat provozovatele o této skutečnosti ihned, jak se o překážce dozví.Pokud se zákazník nedostaví na sjednaný termín 2x po sobě, či neuhradí dlužný storno poplatek, nebude již dále objednáván.V případě, že se zákazník
nedostaví na sjednaný termín bez omluvy, či masáž zruší těsně před příchodem, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 70 % ceny objednávky. Zaplacení stornopoplatku bude vyžadováno při následné masáži.
- Předčasný příchod
Prostory masážního salónu nejsou přístupné libovolně přístupné. Masáž je vždy sjednávána na objednaný čas. Zákazníkům nelze garantovat, že budou přijati na masáž před řádně sjednaným termínem. Na masáž se doporučuje příchod max. 10 minut před dohodnutým termínem.
- Pozdní příchod
Dostaví-li se zákazník se zpožděním, může mu být masáž o tento čas zkrácena bez nároku na poměrné snížení ceny. V případě delšího (10 a více minut) zpoždění bez telefonické omluvy může být zákazníkovi objednaný termín zrušen a v tomto případě bude aplikován storno poplatek.
- Odmítnutí masáže
Masáž může být odmítnuta v těchto případech:
1) zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
2) zákazník
se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
3) zákazník
se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
4) zákazník
se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu
5) zákazník
se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem
- Předčasné ukončení masáže
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
1) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
2) během
masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo
3) během
masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
4) během
masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
- Doprovod a přístupnost
Masírovanou osobu může doprovázet jako návštěvník max. jedna osoba. Nedoporučuje se z důvodu bezpečnosti brát s sebou dítě do 8 let věku. Do masérského salónu není možné z hygienických důvodů brát s sebou zvířata vyjma vodících psů slepců.
- Osobní věci a cennosti
Po celou dobu masáže má zákazník své věci odloženy v místě k tomu určeném přímo v masérském salónu. Jakékoliv zcizení cizí osobou je vyloučeno, neboť v prostorách se nachází vždy pouze zákazník a masér. Cennosti si každý bere do místnosti na svou vlastní zodpovědnost a také si za ně sám zodpovídá.
- Informovaný souhlas zákazníka
Zákazník je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Pokud záměrně zatají důležitou zdravotní informaci, zejména kontraindikaci, nese zodpovědnost za veškerá rizika způsobena masáží.
- Ceník masáží
Ceník masáží je k nahlédnutí v masérně, případně na internetových stránkách www.masazenovotny.cz
3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně informovat provozovatele písemně nebo v elektronické podobě na e-mail: pe.no@centrum.cz.
4. Úhrada za masérské služby
Platba v provozovně je možná v hotovosti nebo platební kartou. Po dohodě je možné uhradit platbu i fakturou předem.
5. Závěrečná ustanovení
- Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník srozumění se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.
- Platnost a účinnost
Tyto nové všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 10. 2019